01 mars 2011

änglar

2 änglar klara..ja så när på att de inte är stärkta ..... 
om de blir julklapp eller födelsedags present det har jag i nuläget ingen aning om. 
Men faktum är att jag redan nu funderar på vad man kan fixa till jul*fniss* iom att jag tycker det är kul...att händer o fingrar håller*peppar peppar* så är det lika bra o ligga i...eller hur?


änglarna är gjorda efter eget huvud mönsret på den jag har är sen många år borta :/...de är lika med med massor av olikheter=) bra för då blir ju presenter inte exakta heller...o hemma gjort ska väl vara lite olika o se hamma fixade ut...eller hur....


nej tror en mössa står på listan nu...en med topp.....får se om jag kan få till det...hittade stickade såna men måste ju gå o virka......o så ska jag göra pulsvärmare/muddar i korgstickning! =)...funderar på att sticka test rutor i olika tekniker allt för att lära....flätor..ingen aning hur man gör man kan andra....


tjillevippen


JAAAA i dag är det 1 Mars!!! 
lite vår i luften för minusgraderna är få--typ 1 o mulet hoppas på SOL o mer termometern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar