10 februari 2011

gosigt


Taaaadaaaa♫♪

så var lilla sjal e klar..... varm o go trots alla "hål".....
kan läggas på kall axel eller runt halsen men även om jag älskar /gillar halsdukar så får det inte blåsa genom dem så det blir nog en axel värmare=) så runt halsen får det nog vara en tätare i bommull=)

OMG...me and dubbelhakan o allt:/


ute vräker snön ner o det blåser såna med horn och de börjar på F**.....vill ha vår ..VET att det bara är februari men ändå jag vill;)
jag vill börja fundera allvar på förgro saker till vår o sommar.....filuferar ut nån hemskt ful blomsak till framsidan så ful att ingen vill stjäla den eller att alla ser ahhhh den är nog snogg typ...nått.....

kliar lite i foto armen igen....önskar fota gravid magar...små små bebisar innan de är 14 dagar! varöfr så små för att man kan lägga de lite i olika positioner=) sen får de mer vilja...fast en naken bebis rumpa är ju inte fel o få chans o fota det heller försås=) funderar på att skriva nått o hänga upp på bvc kanske.....fota lite porträtt ute i vår solen....tankar o ideer är många men inte så många kinder:/......Min önskan är ju få fart på fotograferandet o kanske få lite inkomst på det med.....vi få se.... man får inte vara gratis...får då kan man antagligen inte fota eller så blir man uttnytjad:/ men inte heller för dyr...... dilemma dilemma*suck''' jaja får fundera på att marknadsföra mig på nått sätt.....

tjillevippen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar