14 januari 2011

pyssel o ev ett beslut


Vita handleds värmare o ett moblskydd
dagens pyssel filuferade hur ett stickat mobilfodral skulle bli för att få lite mer stadga i det slängde jag dit lite blommor blev ju ganska söt=).

Får antagligen öppna affär så småningom om vi inte ska drunkna i pyssliga saker*fniss*
har fått insperation till virkade mössor......djur, dockor, bakelser ja allt det kliar i skallen o få sätta tänderna i min version av det hela..... måste köpa mig en bok med .... båda föra att räkna månster o för att få insepration.

PÅ tisdag (beror på att matpengarna kommer då;) ska jag börja med LCHF...
måste köra hårt några veckor har fått några kilon extra (räckte ju med de man hade) sen man sluta röka:/...
mitt blodtryck har oxå ökat..hade lågt som rökare*ehhh* nått är fel o måste rätas ut.

Vet att jag inte "tål" kolhydrater....
men älskar grönt o frukt o BRÖD..kan leva för en räck macka=)
men brödet får jag hoppa till fördel för mer räkor;) o kanske en avokado.

Lusläser recept just nu o kräks nästan åt en del saker....äggmjölk*huuuuu* äggsmör* yrk* det sistnämnda på en macka men inte bara sleva i sig....Cocosfett i kaffe*UURK*.

får se om jag skriver en matdagbok. mäter /väger in mig hemligt eller här i bloggen har inte bestämt mig....
på tal om röka 3 månader!!!! på söndag

tjillevippen

ps gillar inte folk som snackar skit om en och inte ser sina egna fel! o så kan de ju läsa allt...TUR man sparar allt som skrivits mellan vissa personer.

1 kommentar:

  1. Skulle gärna köpa handledsvärmare av dig!
    de är så fina!
    Ha en trevlig helg

    SvaraRadera