21 december 2010

Merry X-mas o Go Jul

Önskar mina läsare en riktigt God jul o Gott nytt år.
Vet inte om det blir någon mer uppdatering innan jul...så jag passar på att önska er det nu.

I dag står revbenen på listan..laxen ska gravas....handla det jag glömde i går...eh som potatis*hm* skotta fram bilen
o tina den minus 15 visade termometern i morse ...och vi har säkert 50 cm snö?!....så i år blir det en vit jul.

Tänk för ett år sen så var jag super sjuk...orkade lite av allt till jul har tagit igen det i år=)...
efter det har jag fått fler tankar vad som är viktigt i livet... vad man ska lägga ner energi på o på det man inte behöver engagera sig ett skvatt i.

Wish all my friends a merry christmas and a happy New Year.
Here in sweden we celebrate christmas on the dec 24 with lots good and christmas food=) and after that some presents. I have lots of thing to do before christmas and I dont think I got the time to do any more update in the blog so ....Happy hoildays=) and warm hugs
today we got -15 C and about 20 inch of snow.....so we having a White christmas*lol*


Tjillevippen o GOD JUL på er..

4 kommentarer:

  1. Här kommer varma goa GOD JUL hälsningar från Sennan..Maria

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en riktigt go jul o gott nytt år.
    Massa kramar frän mig/Annette

    SvaraRadera
  3. Vinnaren är presenterad på hemsidan! Var det din tur?

    Om du inte vann denna gången så lycka till nästa gång!

    Kram
    Fnulan

    SvaraRadera
  4. Kikar in och önskar en riktigt God Jul!
    Kram Maya

    SvaraRadera