03 oktober 2010

Grattis lilla Mor

♥Hipp hipp hurra för min lilla mamma i dag♥

blir nog ett lungt firande för de sovar än...kom hem från 14 dagar i turkiet:) men fina lilla blomman ställde jag på bordet som välkommen hem o grattis förstås....

Jag är ansvarig för uthyrning i vår ekonomiska förening och
Nu finns det snart ett hus ledigt!

3 sovrum , tillrednings kök med liten matplats, v-rum o matplats i ett stort rum. Garage. o förråd
104 kvm. uteplats med plattor. härlig tomt...... 4000:- /månad Kallhyra (ger det ekonomiska läget utrymme hyresfritt Juni o Dec)

Intresserad???
lämna din mail adress eller mejla mig på ejris@yahoo.se

I dag står det lite höst röjning på tomten.....men får nog låta gubbarna jobba jag har nackspärr:/
tjillevippen!

2 kommentarer:

  1. Gratta så hjärtligt från oss.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Firat i förskott med resa... hade inte varit dumt, jag fick snällt va hemma när Chris susade upp till er lilla stad i fredags... fick inte ledigt från jobbet :( Synd! Hade varit kul med en fika och lite tjatter :P
    Kram på dig!
    Hälsa alla!

    SvaraRadera