15 september 2010

skapar=)med ångest:/

äntligen har jag ork OCH lust! att skapa lite igen.
har gjort några snabba kort o några man få lägga ner mer tid på.
Hade tomt i mitt eget föråd:/ och om nån skulle vilja ha något.

Tyvärr skulle jag behöva stämplar..har tröttnat på de få jag har men den här månaden måste jag lägga på mat:P o faktiskt scrappy glue...fasiken varför kan man inte vinna lite pengar som man bara kan slösa runt sig?

Snart dax att fundera på Julkort igen....gisses vad tiden går var ju inte länge sen det var juligt värre....

Har gjort kort till mig själv med för en händelse nu i oktober men står o velar till vilka jag ska skicka dem... till vissa så är tanken klar=)....
men ska man skicka till en som aldrig bjudit en till nån fest?
( eller hembjuden överhuvudtaget)

Ska man skicka till nån som igentligen borde vara nära men inte brydde sig för 5 öre i vintras? Får nästan ont i magen av denna ångest..

Vill ju att tillställningen=) ska vara trevlig inte en massa skitsnack bakom ryggen.... eller knivhugg efter att varför fick inte jag en inbjudan..*SUCK*

åh så finns ju nära goa vänner men som bor långt bort...de faller liksom bort för man har inte sängplatser...skulle behöva minst 10 gästrum då*fniss*

näää mot scrappbordet igen..o får fundera vidare.....känna olusten i magen tills man kommer på nått vettigt*suck
Tjillevippen..
ha det gott o
DU skriv en rad gör tanten enormt GLAD=)

1 kommentar: