01 september 2010

himlars

Upptäckte att telia tagit bort sin tjänst om hemsidor...
så alla mina försvann*suck* var ju några stycken...foto..scrapp....personliga....Skrutt oxå...
några av fotona finns säkert kvar i gamla mappar men hitta alla kan bli svårare.

Så därför har jag beslutat att jag lägger de som är uppdrag o så i photoby ejris sidan...ska fixa en scrappblogg oxå bara med scrappsaker lägger i gammalt som finns o får ta röven ut...o skapa några nya projekt har en himla bra ide på G men den torde ta ett tag att göra*jätte projekt*
sen måste jag ta mig i kragen o göra kort!!!


det var det....

jo...väntar på att telefonen inte ska ringa*fniss* för ringer den inte blir jag super glad o kommer skriva varför senare;)....ringer det så betyder det att vi måste vänta längre*suck*

Vädret ser himla bra ut i prognosen för helgen vilken tur för det blir Kolmården*jippi*

slutsats..vill inte ha telefon samtal...men sol:P

hahahah

dax o dra av mjukisarna o dra på sig jeansen så man ser lite vettig ut:P
ha det gott....ses kanske senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar