13 juli 2010

Inte skönt....

Nej NU måste jag klaga lite...... NU är det inte längre skönt med denna värme!! 29-30 grader ute.....lite mer under altan taket:/.....lika varmt inne nästan... fast fönster står på glänt o fläktar på NU är det äckligt svårt att sova.svårt att bara vara....man svettas*Ysch*


En av Madamm´s ligg lägen=)

Till o med den lilla damen är övervarm...matte trilskas med att vara lite på blöt kall handuk men det är inge kul...badat av henne för att svalka lite o vips är det en som en NY hund Poff så är det som hon gick på flygbränsle i värmen=)...jäklar vilken fart det blir .....

Mattig så helt inn i....min fot strax bakom=)

Ska bara vara vid mina fötter..... går jag...då går hon...försvinner jag 2 sek...då piper hon..husse duger inte om jag försvinner så bara för några sekunder...Så nu ska det övas lite "att vara från matte i mer än 5 sek".....men hoppas på lite svalare väder=)

Kopplet börjar funka riktigt bra hon e så duktig o fara runt på gräsmattan och hon vet att bakom busken den stora läskiga..... där bor brorsan Uffe som man bara vill brottas med=)
o nätterna går kanon ...om det inte var för Fillen i förrgår som började leka!!! klockan 3 på natten!!! suck då ville tova oxå leka...först in o skälla på sonen att nu sover du*mutter* sen få lilla vovven att sova men det var lättare jag trodde=)....
o i morse med en kisspaus vid 6 så somnade hon om till 830!!! det är inte illa men värmen tar även på liten.....

I går kväll ville hon bara vara hos mig..strax innan sov dax så låg hon framför mig vid datorn...o var mycket fashinerad(stavning) över att det bläddrade fram olika ljus o bilder=)...men nosen på toutchpaden så fick jag fönster upp lite överallt=)

tänk vad en tillfällig snöstorm skulle uppskattas just nu=)
ha det gott...svettas inte bort....o skriv en rad gör tanten glad

2 kommentarer:

  1. Gud vilket litet troll!
    Ni har säkert händerna fulla nu :D
    Har Arne semester?
    Ha en skön kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. kommer du ihåg var Tjalle alltid ville ligga, jo vid datorn. Allis har simmat i poolen för lite svalka, ser rätt kul ut.
    Ha det bäst
    Kram

    SvaraRadera