23 juli 2010

En gäst bloggare=)

VOV! heter Jojo är en blandis golden/flat?/sibirian Husky är 4 månader och bor utanför Söderhamn, men Husse o matte tyckte vi skulle hälsa på lite sörlänningar.....

Man blir lätt utråkad!......eller kan det bero på att husse o matte drog mig runt hela femöre....vilken promenad....man blir lätt lite trött i nosen av en sån tur....

Gäsp* varm o kvavt är det med........Den där Ann pratade nått om vatten spridare o min matte sa att jag var rädd för vatten slang o sånt vatten som rinner......

*mmmmm* undrar om det är nån muta av nått slag?.....

hm läskig vatten som snurrar..... men det ligger ju godis previs vid den..hm vilka svåra val de där dumma människorna gör för en...bli blöt o få gottis eller strunta i den o vara småsugen resten av dagen?.....suck*yyyl

suget vinner........
kolla jag kan ju jaga vatten strålen...matte det här var ju skit kul.....


HUA det kommer in vatten i öronen.....


om jag lägger mig tar möjängen i munnen o DRICKER upp vattnet måste det ju sluta rinna...eller?? /// Vov allt från mig för den här gången ..nu bär det snart hemmåt mina bus marker igen...VOOV!!

1 kommentar: