06 juni 2010

Bulor i gräsmattan....

Misstänkte att vi hade besök på nätterna....
hade sett vissa spår av det:/...
I går kväll gick jag ut o tittade ut över gräsmattan..undrade varför det fått en bula mitt i...gnuggade ögonen lätt o såg att bulan var Kotte som satt o mumsade mask o kanske någon snigel....
In efter kameran smög mig på kom tillräckligt nära för en fin bild.....ett stag till o då vände den om snabbt som ögat in mot skogen......
Nej ut i solen för att njuta lite....
Ha det gott o
♫♪Du
gamla♪ du fria dig♪♫ oxå♪♫....


ps.Hatar är ett starkt ord jag sällan använder men jag hatar inskränkta egoistiska människor som bara ser till sig själv o aldrig ens egna fel utan att det är fel på alla andra*suck* sorgliga människor* Hur får man såna förstå ? när de inte vill. men skada o såra andra hela tiden går bra*suck*

2 kommentarer:

  1. Låt Kotte få dej på andra tankar..dumma människor ska man vända ryggen åt..dom e inte värda att ödsla energi på..Maria

    SvaraRadera
  2. Kottar är snälla låt dem leva på dem dära äkliga sniglarna!! Jag har ett par här i min ris hög,, som jga lägger på varje sommar o vår o höst så dem får de varmt o gott!!!!!! O tröga inskränkta människor är inget o lägga energi på!!! Bläää på dem!!!
    Kram igen Nallemamma

    SvaraRadera