22 april 2010

vilket bus väder

Klockan är ungefär 12 mitt på dagen o datumet visar att det är den 22 April!! o ute såg det ut så här!...Stora flingor sam faller ner i massor..tack o lov att det inte lägger sig som ett täcke utan smälter undan men usch säger jag bara.... o visst är det aprilväder...fast det brukar vara ömson sol men sol ser vi sällan vet att den finns där nånstans bakom molnen.....
Snöflingor mot grannen:S....där nånstan långt borta står en Fasan o hans höna.....eller en av dom i morse såg jag att han hade två donnor runt sig=)

I morgon är det dax Äntligen*fniss* för hundmamman Allis att göra utltraljud o jag ska få vara med=) synd bara att man bara ser ev antal valpar inte könet*heheheh* för en tjej ska vi ah nog med grabbar i det här huset måste ju ha nån som håller på mig=)
rasen blir en blandis Lasaapso 75%o yorkshireterrier25%...Längtar....

Golvet dammsugit o torkat känner mig riktigt nöjd=)...har fårr störa stämpel grejor till dop kort=) nu ska de målas o monteras sött=)... för i slutet på Maj blir det dop=)
ska fixa en liten tavla till det oxå ska fota av det men visar den inte förren efter dopet då jag vet attt nyfikna mamman är inne här ibland*fniss
nej kram på er
Ha det gott......

2 kommentarer:

  1. Åhh, jag kom just på att det ligger saker kvar i min resväska till dig, men du jag skickar upp de :P
    Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. Ja usch! Hundpromenaden idag var allt annat än skön om man säger så. Glömde mössan och gick och led i snöblaskandet och frös... Suck... Spännande med valp! =)

    SvaraRadera