21 oktober 2009

Höstigt

Tycker om hösten med dess färger men tyvärr blir få träd här röda mest gult sen brunt sen bara grenar.... Men som vädret är i dag vill ajg hellre ha frost o lite kyla även om lederna gör ondare då för Dimma o regn man ajg så trött på .... skulle kunna gå i ide under täcket=)
Lillebror hemma från skolan feber som storebror hade ingen hosta men nu började näsan rinna grönt ... Ysh*
Han äter inte som han brukar men bus humöret har kommit tillbaka efter de dagar då febern var högst ... skönt.
Lille bror fick ju sin vaccin vi andra får vänta på vår 1 a dos.... bara man klarar sig hatar att vara sjuk.
Bilen blev under stor kalabalik besiktad av min far som så sött ställde upp. Mina glasögon behövde en akut "opration" så ajg såg inget undet ett dygn (hittade några gamla brillor i skåpet men de var långt från se vänliga så snacka om att man fick snurr i skallen. Hoppas nu de håller fram mot vårkanten skulle behöva nya men i våras när jag hade pengar gick de till andra akuta saker... tänk om man nån gång kunde få känna sig lite rik någon månad ialla fall... suck.

nåja lite av mig
sist var det 46 personer inne ...en skrev....*tråkigt* jag läser verkligen alla komentarer o de gör livet mer kul.
Ha det gott...

3 kommentarer:

  1. Stackars lillen som är sjuk.. Hoppas han blir bättre så att man snart kan komma och hälsa på lite =)

    SvaraRadera
  2. ja du.. han har försökt ringa hem oxå. Men jg svarar inte. Jag vill inte prata med honom. Jag antar att han inte har funderat mycket eftersom han själv inte fattat att han gjort något fel. Jag orkar verkligen inte, jag orkar inte ha honom klaga på mig att jag inte hör av mig eller kommer ut till dem eller att jag inte har jobb eller att jag är så jävla värdelös som skaffar barn nu osv.. jag orkar verkligen inte!

    SvaraRadera
  3. Varför ska ni ta bort morris för då????? är det nått som har hänt!?
    kramis

    SvaraRadera