06 oktober 2009

Här är det sjukt igen

Ja inte jag (ännu:S) men storebror kom hem från skolan i går men huvudvärk..fick ta tempen o 38.5 graders feber..... I morse var den lika hög...usch man undrar är det grisflunsan han fått innan vaccinationerna kommer igång?
Sjukt att man ska behöva vänta så länge bävar för både mig o lillebror.... Hoppas verkligen att man klarar sig tills man fått sprutorna.

Nu är Nya pannan instalerad och igång så härligt med värme inne när kylan o hösten kom som en Boom. Ska föröka ta mig ut i veckan för att fota av hösten lite men vill inte att det ska blåsa så kallt så vi får se när det blir....

Ha det gott.....en annan försöker:p bland hosta feber:S

2 kommentarer:

  1. jaaaa men hur mysigt låter det inte med adventsfika :D:D:D meee like very mutch.. hehe.

    ja jag ska oxå ta sprutan . men jag hinner inte idag eller a, s jag ska ta den på söndag! men jag är så fruktansvärt splittrad. ska man eller ska man inte!

    SvaraRadera
  2. Hejsan.

    Det är Knightlord här, kommer flytta med familj till Oxelösund till jul.

    SvaraRadera