16 oktober 2009

Frostigt

I morse..ja för en liten stund sen (jag är uppe ovanligt tidigt) så var det vitt ute. Så fort ljuset blev tillräckligt kom kameran fram.... Mina stackars solrosor:/ frostnupna kalla o har blommat över för säsongen*suck* älskar dessa blommor och de röda har blommat så tacksamt sensommar till nu.... men nu får jag nog se att sommaren ÄR över för denna gången.
Utemöblerna inpackade ..... Grillen inpackad i samma "gömma" som möblerna .... Bilen besiktad (den gick igenom utan nått extra arbete o pengar)JIPPI ... blommorna som vissnat ....
Undrar om man skulle kunna få sig en liten stund på soffan...eller om oväsendet kommer störa allt för mycket:P (
NU åker tanken sen har vi bätttre plats för jox....o slipper oljan...Gäsp... Ja just har lille bror hemma krasslig*suck* så soffan får nog vänta....
Ha det gott...
så många som tittar in men så få som krafsar i komentarerna...*snyft

1 kommentar:

  1. hehe jo jag vet jag kom opå det sen det där med leran haha :P ibland är man ju för smart :P

    kallt ska det va men när det kommer värsta vinden in när liggar och sover, det är ju i nte så skoj..:P

    kramis

    SvaraRadera