12 maj 2009

fri som fågeln....

Att föröka samarbeta men människor som vill helt annan väg är inte lätt.

Har fösökt under flera år men ger nu upp. Avsäger mig kassörs uppdraget i fotoklubben. Missar en lokal för porträtt men i rättvisans namn så ahr jag bara fotoat i studion 3 ggr de sista 5 åren.

Jag har ju hela havet,skogen som bakgrunder de bilderna blir mer liv i än stela tyg skynken. OCH den dag jag tycker en studio är ett måste

Kommer jag inreda garaget till det. känns skönt med ett beslut det ahr gnagt i mig under lång tid.


Pälsboll foto

Fler foton inne på 365 bloggen

Ha det gott

nu ska jag plantera om tomaterna=)

4 kommentarer:

  1. Låter bra, man ska aldrig göra sånt som ta kraft och suger energi från en..om man inte måste! Så detta kommer göra dig mycket gladare ... vet precis hur du känner... hemskt när det blir så.
    Frustrerande!
    Men nu kommer det bli bättre:)
    Så... Kramen damen.. Jag ska försöka få min dag att sluta bättre än den börjat!

    SvaraRadera
  2. Ja du jag vet vad du talar om, men det är bra att du nu har tagit steget och kan ta bort den negativa kraftutsugningen från dig o lägga den energin på familj, trädgård och ditt fotande :) Kramis

    SvaraRadera
  3. Bra val! Du har gjort dig själv en god gärning! :-)

    SvaraRadera
  4. Förstår vad du menar med att sakna en studio. Men man hittar andra möjligheter.

    Gud vad jag saknar mammas keesar som hon hade när jag ser din underbara bild....♥

    SvaraRadera