03 februari 2009

Bild 6

Fick en utmaning av Maria

Gå in i mappen Mina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade


(problemet är att jag sitter vid Nya dator har inte så många mappar där uten mapp 6 blev ex bilder som fanns i datorn=) men dessa bilde är inte mina så jag tar mappen innan o mapp 6 i den + bild 6
Mitt foto:

tagits med dators webbcam. + ett av de få bilder ajg gjort nått med i photoshop=)

utamanar

Pia

Monica

Ulrika (Sweetswede)

Sonja

Lilo

Cattis

3 kommentarer:

  1. Jag hänger på.

    Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Nu har jag lagt upp mitt kort ifall du vill se! =)

    Kram/Cattis

    SvaraRadera