09 januari 2009

Leker vilt med nya gluggen!

Flera bilder inna på 365 foton. Kul o här tränas det inför sommaren.
Kylan har gett sig men oxå snön det lilla som fanns harsmällt bort:/ typsikt hade hoppats på nått vinter foto men får man ont av att gå ut hoppar jag ju det biten. Leker lite inne istället. Nu längtar jag till våren. och snart ska det kollas lite frön för goda saker och för vackra saker att förgylla magar och tomt till sommaren. Har några ideer som jag tänkte se om jag hittar frö till annars får man ta vad man hittar.
Ha det gott

3 kommentarer:

  1. Hallå där!!!!

    Jag bor i folkesta utanför Eskilstuna.
    Vart bodde du???

    Ha en underbar helg

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Det finns något i min blogg till dig!

    SvaraRadera
  3. Vilken läcker bild!

    SvaraRadera