05 januari 2009

Fryspunkten

Den här ligger oxå på 365 bilder

-15 ute! men bara +14 inne !! har dragit på pannan lite inte omöjligt att ajg behöver justera mer framåt dagen men lite småkyligt är det*brrrrr*
fotar lite inne med julklappen jag fick av min söte gubbe. tamron 90 mm macro f2,8 så kul glugg, längtar till man kan krypa om kring ute (nu blir man garanterat isglass) men framåt våren, den som man längtar till värme,sol,knoppar och smådjur.

Blev faster i dag på morgonen=)
Tilda johanna 3010g 50 lång
Nu kan jag sätta mig med bebis albumet=) vi ses nog om nån vecka eller två.

Ha det gott.....Frys ej bort!

2 kommentarer:

  1. jättefint fotot!! kul med bebistillskott. :-)

    SvaraRadera
  2. Underbart Ejris, du och dina foton...suck *tindrar*.

    Skulle kommentera på din andra blogg men fattade inte hur jag skulle göra, vad skulle jag välja....?

    Kram Maria

    SvaraRadera