23 november 2008

Red nose

fyaligen jag har röd täppt näsa:( bihålorna känns om man säger så. Det var ett långvarigt virus vi råkat på. Felix har vart risig i 14 dagar men får gå till skolan o morgon så får vi se om det funkar.
Jag har vart risig en vecka*blää*.
Det enda nyttiga som blivit gjort under veckan är lite saker till tidningen nya nummer som kommer runt lucia=) men ack minsa aktivitet så blir man helt slut.
snö har vi fått..eh ja ....3 mm kanske;) kanske får man fota vinterbilder snart om man får känna sig hyffsad förstås....
Nu tillbaka till soffan.varma filten o en kopp varmt kaffe!
ha det gott....

5 kommentarer:

  1. USch vad tråkigt att du mår så... och felix, 14 dagar dålig är ju lång tid, stackaren.
    Krya på er och sköt om er!!

    SvaraRadera
  2. Men usch och fy så trist med dessa förkyldningar som inte vill släppa taget om en, jag har oxå haft min i en vecka nu och den verkar vilja stanna ett tag till känns det som :(

    Hoppas ni kryar på er snart!

    Kram E

    SvaraRadera
  3. Stämpelbodens DT var här å spanade!
    Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...
    http://stampelbodens.blogg.se/
    Kram Yoli
    Ps. Vi har fått in helt nya stämplar också...

    SvaraRadera
  4. Jag har en liten utmaning åt dig i min blogg!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Nu tar jag internetsemester så jag vill önska dig en god jul och ett gott nytt år, ses och hörs igen 2009!

    Kram Eléonore

    SvaraRadera