30 oktober 2008

pysslat OCH fotat!

Sidensvansar!! !1-2-3 hur bären slukas från trädet..... vilka vackra fåglar det är.....
**klicka på för förstoring**


Ett stycke grattis kort som ska överlämnas i morgon!!

Och sist men inte minst några julkort...... Ev blir några sålda gäller att ha några i beredskap då...


Mina vana trogen när det gäller kort..de görs i varianter med foton eller stämplar.....
gillar den lilla blåmesen som fastnade i går på "rullen"


och PÅMINNER om Hemlisen som kommer på fredag kväll!!!!*fniss
Tänk att fåvara med om en sån här sak...ojojoj blev ni nyfikna va?? bara några fjuttiga timmar kvar !!

Ha det gott ! Regna ej Bort!! eller snöa *brr * om sånt kommer redan.....
Skriv en RAD gör TANTEN glad!


13 kommentarer:

  1. Nu fattar jag! Hemlisen är att det snart är jul! Borde fattat långt tidigare!
    Fast, är julen nu på fredag?
    Vims o virr på er / T

    SvaraRadera
  2. Var dom i mitt träd? Utan biljett? Alltså sidenfransarna. / T

    SvaraRadera
  3. Gillar verkligen de tre korten på sidensvansarna - du är kanonduktig!!!

    SvaraRadera
  4. Helt underbara alster!
    Du får väl komma till oss i Helsingborg hela helgen den 15 och 16. Vi harkursen på lördag och på söndag har Jenny Sandberg fotokurs ( men det behöverinte du!!!) och sedan på söndagseftermiddagen kommer QK nya inspiratör och hälsarpå i butiken!!!

    Jag älskar dina foton de är bara helt underbara!

    SvaraRadera
  5. En sådan duktig scrappare du är!

    SvaraRadera
  6. Jättefina kort Ejris!

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  7. Urfina kort har du gjort! Och dina foton är så vackra! Håller med dig, sidensvansar är så fina! Det är kul att höra och se när de kommer i flock för att glufsa i sig alla rönnbär! Blåmesen gillade jag också! Den kan få bo här med Molly och Mango! ;)

    SvaraRadera
  8. Jättefina kort!!!

    Härliga foton du har tagit! :)

    SvaraRadera
  9. åh, sidensvansarna är alldeles underbara, så fantastiskt fina foton.Och vilka fina kort du gjort också!

    SvaraRadera
  10. Helt fantastiska foton på sidensvansarna - såå vackra fåglar.
    Kram, HelenaN

    SvaraRadera
  11. Underbara foton!! Och jättefina kort. Det understa med framkikande tomten är urläckert!

    SvaraRadera
  12. Klart jag vill göra tanten glad *skratt*!

    Vilka fantastiska foton du tar!! Och jag gillar dina kort jättemycket, jag har själv inte stött på någon som gjort kort med foton på - det är ju en superbra idé (härmed varnas du att jag kanske snor den idén nån gång...om jag nu kommer mig för att göra kort :/)

    Trevlig helg! Och tack för titten :)

    SvaraRadera