12 augusti 2008

Sommaren tog den slut?....

Jisses aldrig blir man nöjd. För några veckor sen skrek vi på vatten o reng nu på sol men inte värme=). Skogen kommer snart med svamp hoppas vi kanske några roliga små djur oxå.
Troll sländorna verkar ha ett bra år men svårt att fota dem i flykten..den kan väl sätta sig lite vackert så man får en bild...eller hur.

Nåja kameran har vart framme lite men Tog inte fram den under store brors födelsedag...
lika bäst tyckte han.
Han var nöjd med dagen som firades stort men massa gäster på fika o sen mat och han fick Giutarr Hero ...jisses det tyckte jag oxå var skitkul*oops*
fast jag har nog svårt att se mig spela nått svårare än lätt=)


Rosor hor Mor o Far. skumt o nästan för mörkt men de kom med på bild.




Fallskärmslomma som ajg fick skott av av min Rara granne *vinkar över staketet*
Ur läckra blommor eller hur?!


O så kom den här gynnaren o satte sig framför ögonen in o hämta lilla Nikonen för att få den på bild=)

Nu ska vi sätta fart igen o hoppas vi kan få nått fönster målat i dag..... JÄKLA skitväder;)
Ha det gott regna inte bort
Skriv gärna en rad gör tanten glad=)

3 kommentarer:

  1. Ja, detta med vädret... det är sällan alla är nöjda oavsett vilket väder man får...
    Fina foton!

    SvaraRadera
  2. Läkra foton du tagit. Ja det där med väder är ju som det är. Aldrig är vi nöjda. Jag hoppas dock att vi får lite mer sommar i år.
    Ha det gött!
    Bammie

    SvaraRadera
  3. Du är så grym på att fota så det liknar ingenting. Superläckra kort!

    Har också testat spela gitarr men jag fixade inte ens den lätta nivån så jag överlät det mer än gärna till barnen. Fast mannen spelade bra mycket han också :-).

    Kram Maria

    SvaraRadera