25 augusti 2008

Nu är det höst!

Nu är det höst för ungarna har haft första dagen i skolan i dag=)
men fy vad jag är trött.... man vänder lite på dygnet under sommaren och slarvar med att komma isäng tidigare o upp tidigare på morgonen sista veckan*pust* men 10 minuter slummer på soffan gör susen...

Tvättat o hängt ut i dag..bäst att passa på snart är det vinter.... det doftar ju så gott men ute händ tvätt....

I lördags fick Jag värdens överskning, Min halvbror som jag inte sett på 13 år kom över med hela sin familj..4 barn=) så faster fick sniffa bäbis...lillebror var nyckläckt (sista Juli)
vi hade så mycket att prata om så kameran kom fram som snabbast, ska se till att de blir ordentligt fotade nästa gång=)


Nu kommer svampen!! hoppas ut en snabbis i skogen i morgon sista dagen på gubbens semester...


Smulgubbarna blommar hos grannen! vackra eller hur?

Jäkla snabb sak.... fick 1 chans oxå *mutter* sen var den borta


Desto långsammare men den satt i gardinen*blääää* stor o läbbig men på bild skulle den innan den åkte ut!
Nu till lite lunch, sen lite stök
Ha det gott......
Skriv en rad gör Tanten glad!

7 kommentarer:

  1. Som vanligt så har du lyckats att få fram underbara bilder.
    Min dotter hade också sin första skoldag idag.

    kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Ja vi har ju redan klarat av första veckan i skolan med en som börjar 6:an en som börjar första ring o så lilla jag som går ut på praktik.
    Ha det gött från linkan kommer denna hälsning

    SvaraRadera
  3. Vad fint du fått när du "gjort om"!

    Trevlig helg kompis!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag kom på en sak... Blev tipsad av Martina om ett nytt forum och eftersom jag vet att du liksom jag gillar forum lämnar jag adressen så du kan komma och hälsa på:). www.scrappat.se

    Kram igen!

    SvaraRadera
  5. Blä! Kan du inte fota en gullig katt istället för spindlar och ormar?? Eller så kan du få komma hit och fota mina fåglar. ;)
    Jättefina bilder som vanligt!

    SvaraRadera
  6. Första skolveckan, första förkylningen ... Allt är som vanligt! Och du har underbara bilder - som vanligt! Fast spindeln kunde du väl skitit i att lägga ut?

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera