29 april 2008

Sång o dans

har bakat såna här sen jag skrev sist=) jätte goda bra o ha nu när solen tittar fram för en fika utomhus är ju inte så dumt.

I dag var vi bjudna på sång o dans lek föreställning på Fillens skola. Oj vad duktiga de är men Fillen tappade ganska snart koncentrationen att sitta still. Men han spelade trummor o maracas men koncentration.
Tyvärr fick vi inte fota under pågående föreställning hade ju sett fram emot en massa fina foton men men....
hoppas komma ut på 5 öre kanske tid finns den 1 maj för vitsipps fotono kanske nån gullviva har kommit upp ormarna har nu parat sig o ringlat iväg så de får man se nästa år igen.
Ha det gott.....
åh du glöm inte skriva att du vart inne o vänt=)

5 kommentarer:

  1. kom hit med lite kanelbullar till mig! Jag behöver sådana känner jag. Ta med scrapgrejer eller kamera så kan vi roa oss med det också en stund när du ändå kommer på besök. Hihi

    SvaraRadera
  2. Äntligen kom jag åt att kunna lägga en kommentar i din blogg.
    Jag fick gå in vi din bildblogg och sedan trycka bloggen och kommentar.
    Vill säga än en gång att jag är här inne och smyger men har inte kunnat lämna kommentarer.

    Nu har jag hittat ett sett.

    Kram Monica
    Ps. Du tar fantastiska bilder!

    SvaraRadera
  3. Wow så många fantastiska fotografier du har lagt in här sedan jag var här sist, dom är ljuvliga och för att inte tala om kanelbullarna!!! *Mums*

    Kram E

    SvaraRadera
  4. Mums, va smarriga bullarna ser ut!
    Ha en härlig helg!
    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att de ordnar sån härlig föreställning på skolan! :D

    SvaraRadera