08 mars 2008

cirklar

Nu har jag fått min nya leksak=) men den är lite klurig och man får nog öva lite, men 2 layouter ahr det ialla fall blivit det var ett tag sen jag scrappade


Felix fina cykel roligt men ack så svår mycket träning behövs. en stund varje dag när solen skiner.
Far o son=) lillebror o Fasters plutt tyckte det var kul att de hade samma min tyvärr blev den skum i fotomerge o orkar inte scanna om men det ska vara en bit brunt till under fadern....
nackdelen att inte ha en STOR scanner och med kameran så blir det blixt ljus i så av det får blir som det blir ibland=)
ha det gott

3 kommentarer:

  1. Åh så fina!! vill också ha en cirkelskärare!!!

    SvaraRadera
  2. Så jättefina! Cirklar är så fina på loer.
    Jag köpte en jättebillig cirkelskärare på Pnduro, den funkar också.

    SvaraRadera
  3. Åh vad härliga saker du gjort, favoriten är nog den med din lillebror och "plutten"... det är så underbart och se att minspelet "ärvs"

    *ler*

    SvaraRadera