24 januari 2008

mer digitalt





Alltså tre digitala layouter till. vet inte vad ajg ska tycka påminner om tiden för 100 år sen ajg satt o gjorde egen hemsides grafik. Programmet strular fortfarande stänger ner sig tvärt klart frustrerande o de blir inte riktigt som jag vill med skuggor o så .
funderar på att lista fördelar o nackdelar men kommer inte överge mina riktiga papper men när man är fattig o scrappy gluen är slut*asg* DÅ kan man ju diggi scrappa*skratt*
o sen slipper man ju scanna pussla ihop o joxa så en å annan digis kommer nog i framtiden med kanske.
ha det gott

3 kommentarer:

  1. Visst är det kul att göra nya saker. Du digiscrapar och jag gör pp. Jag bara älskar min pp jag fick av dig och den finns hela tiden framför mina ögon när jag scrappar. :)

    SvaraRadera
  2. Villka ursnygga layouter du gjort.
    Du måste ju göra dessa i papper också.
    Ha en bra dag. KRAM

    SvaraRadera
  3. Finta sidor du har gjort.
    Trevlig helg
    Kram

    SvaraRadera