07 november 2007

Altered

heter det eller???
En Pringles burk (chips) fick nytt utseende o passar peferkt för runda pepparkakor=)
har gjort en grej till men den får jag inte visa för den ska ajg se om jag har tur i en tävling;)
Var i stockholm i går. I dag har jag ONT överallt;) men trevligt var det o på naturhistoriska var det mycket intressant att glo på. tyvärr tog jag inte med mig kameran Ja vet klantigt men det skulle bli busväder o ville inte riskera den så jag får stå mitt kast men nu finns ju en anledning att föröka ta sig upp igen..framåt vårkanten vägrar frysa något mer nu på några dagar;)
ha det gott..... många som läser bloggen med få som skriver sista dagarna...hm

12 kommentarer:

  1. Men, va läckert :-)

    SvaraRadera
  2. Ååå så läckra!
    Vad nyfiken jag blir på tävlingen...

    SvaraRadera
  3. WOW!!!! Så snyggt!!

    SvaraRadera
  4. Du är ju bara bäst - hur läckra är inte de där. Man kan säkert ha sina stickor i en sådan. Stickor som i garn och sockar.

    SvaraRadera
  5. Jättefina burkar du gjort. Tack för den idén. Nu får jag åka och köpa chips och sedan äta dem i massor. :)
    Kram Bammie

    SvaraRadera
  6. Jättesnygga burkar! :) Nu har jag en anledning att köpa chips och äta upp innan jul ;)

    SvaraRadera
  7. Helt underbara burkar!
    Håller tummarna för dig i tävlingen och väntar på att få se detta alster.
    Ha en bra dag. KRAM

    SvaraRadera
  8. Kanonfina burkar, kul med nåt som inte kostar så mkt i matrial.

    SvaraRadera
  9. hej på dig.nu har jag varit ner till affären och införskaffat mig priglesburkar med chips i...chipsen hamnade i magen och burkarna väntar på att torka sen ska här scrappas.detta var så finurligt att du skulle få ett pris för fiffighet.har länge haft förvarings fnubbel gällande mina pepparkakor..köper bigpack i plastemballage och de går ju sönder bara man tittar på de.men inte bu..tusen tack för ideen.och kram-tack för besöket hos mig och min gamla sida som knorrar på sista versen.Cecilia

    SvaraRadera
  10. Vilka läckra burkar! Nu måste jag nog köpa lite chips så att jag också får "altra" en sån!

    SvaraRadera
  11. Wow, vilka snygga pringelsburkar!!

    SvaraRadera