21 september 2007

mer Jul kort

har gjort några julkort till iväntan på en tomte stämpel jag köpt men inte fått än.
hittade den här texten..den var lite längre men tog bort lite.... Paketen är ett peeloff i guld rielef(stavning) som jag färglade med lite aquarell sen kladda jag på lite 3d lim synd inte hur blankt det är. hjärtana är filtremsa från panduro lite svårt att limma på med det funkade.
alltså de orden i julsången fick mig att göra ett kort för att prova.....Enkelt utan krussiduller=)
men med glitter runt om=)
får kontraktet nästa vecka för minst 3 bilder nästa säsong en bild kommer antagligen om ajg lyckas att bli framside bild=)på nya brochyren ( får någ ta på mig några där;)
, fick pris uppgift på jag får för de bilder som redan har använt litet tillskott blir det. Hoppas fler vill köpa bilder sen.
Se upp Mattias Klum nu är tanten på G;) som om han skulle behöva oroa sig*fniss*
i morgon om man får vara frisk o kry åker jag upp till lillebror och han familj för att snusa lite bebbe o fota lite;)
ja just ändrar runt lite bland länkarna......
Ha det gott!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en bra helg.
    Fina kort du har gjort :)

    SvaraRadera
  2. vad duktig du är som redan börjat med julkorten...

    SvaraRadera