03 augusti 2007

uppdaterat

hemsidan om familjen. lite nytt och en del gammalt men tyckte det var dax för lite ny bakgrund ialla fall. lite nya bilder och liiiiiiite om min nya samling...Hoyor=)
eller sticklingar tyvärr har ajg inte hittat namnen på dem men det kommer nog.

regnar o tråkigt som vanligt ute och myggen är hemska mot Fillen som får värsta betten:/

nu har de lovat fint hoppas det håller sig. Eric fyller ju nästa vecka och han brukar ha tur med sitt födelsedags väder.


ha det gott....

4 kommentarer:

  1. Hej Eijris och tack för påhälsningen. Du undrade över texten jag använt på mitt bröllopskort, det är "Lucida Calligraphy" utskuret med min Shilouette!

    Såååå otroligt vackra foton du tar, blir helt stum. Tränar och tränar men har lååångt kvar till detta. WOW säger jag bara!

    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  2. Är på inspirationsturné. Tack för att du visar dina alster.

    SvaraRadera
  3. Helt underbara foton du tagit!
    Här har vi haft sommar i två dagar med sol och 25 grader varmt men i dag har vi regn.

    Ha de gott. KRAM

    SvaraRadera
  4. Hoppas myggen är snällare mot er, härligt foto!
    Kram

    SvaraRadera