26 juli 2007

Sannolighet

(ja åh så får ni se upp med stavningen som vanligt;))

Hur stor är sannoligheten att man träffar på släkt på ett pysselforum?

Jag är inte så aktiv på pysselnet men visar mig där o läser en del.
En tjej hade problem med småflugor gav råd och hon skrev "jasså du bor i OXD. jag har morfar och moster där" sa hon.
ahh svarade jag blev lite nyfiken för stan är ju inte så stor.
Fick ett PM svar att hennes morfar bodde på en XXväg..hennes moster hette XXX i efternamn.

Efter en stund när pengen ramlat ända ner!! jösses hennes morfar var ju min morbror;) hennes mamma MIN kusin!!
hittade en länk till hennes sida JOVISST där var tjocka släkten=) VI har nog inte setts på 20 år tror jag får lura ner henne till hennes morfarsfödelsedag i oktober*hihihih*

men alltså hur stor är sannoligheten att mötas så här??
Hur roligt som helst. Väntar på ett PM svar nu se om hon vetat om mig..eller om jag chockar henne med att ajg vet din syster o brors namna*asg*

uppföljning kommer säkert!!
OCH hon är scrappare..hur bra som helst ju skriver in hennes länk måste ju värna om släkten;)
kram där ute

5 kommentarer:

  1. vad kul!! Det är verkligen så att världen är liten. :-)

    SvaraRadera
  2. *Spännande*

    Kul grej det där att möta släkten på nätet!



    Över till din kommentar i min blogg:
    Du skrev att du hittat mig genom "svampforumet och flugsvampen" What?? Vad snackar du om för svampforum???
    *s*
    *Nyfiken i 180*
    ;)

    SvaraRadera
  3. Hihihi...världen är bra liten ibland.
    Hoppas att allt är bra med er?
    Här är det kanon, ska svida om till bikini nu och ut i solen.
    Hoppas vi hörs snart.
    Kram Maya

    SvaraRadera
  4. Ja visst är världen liten men så roligt att finna släkten på det viset och grattis till ännu en scrappare i familjen ;)

    Kram E

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att hitta släktigar på nätet. Hoppas att ni kommer att träffas igen.
    Kram Bammie

    SvaraRadera