26 maj 2007

Klassresa

för storebror. men vi andra hängde med för att få njuta lite av fint väder och frisk luft. Pappa fick som jobb att sova över med ungarna och hålla kollen medans jag och Filleman åkte hem för att sova i egna sängar. Och kameran var naturligt vis med fick några bra foton och några mindre bra men så ska det väl vara antar jag.Utsikt när man kom ut ur huset! man ser vid bra klart väder Oxelösunds kyrka på andrasidan bara två mil runt marsviken eller om man vill simma 5 km rakt över till Jogersö badplats.






Hittade en läcker vy.....

SER DU VAD DET ÄR???








Filleman fick gunga och gunga och gunga hu vad det snurrar i skallen o bara se på......
























Fotade små tång räkor=)





Två bröder...... som hittat en vacker utsikt







Sen tog stegen..och BILEN ;) oss hem men några sköna härliga timmar blev det i alla fall

Ha det gott oc GLAD PINGST PÅ ER!!!
psst där uppe pekar....det är tegelpannor på ett tak=)

4 kommentarer:

  1. fina bilder, jag såg faktiskt att det var takpannor på bilden. :-)

    SvaraRadera
  2. Hej där

    Fina bilder o det ser ut som takpannor av tegel :)

    Mysigt o komma ut så där, hoppas ni haft en bra helg själv har jag ju som sagt jobbat som vanligt GÄÄÄSP.

    SvaraRadera
  3. Ser ut som ni haft en toppen helg!
    Underbara foto, här bor ingen kamera än.*ler* Får väl se när det blir en ny!
    Ha en kanon Vecka.
    Kram Maya

    SvaraRadera
  4. Ah så fina kort! Och så mysigt ni verkade ha det! Tegelpannekortet lurade i alla fall mig ;)

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera