25 februari 2007

vit vitare vitt

fast utan sol...vädret alltså snöar...blir vitt,moddigt,halt men tror man att man ska kunna få någon SOLIG bild...nähej grått grått grått. Jag längtar till värmen hoppas den kommer snart!


funderar på om jag ska sätta några frön i år....har nån vecka till att bestämma mig har inte så mycket att odla på men nån flitig lisa brukar det bli;) får se det svåra är att ha rätt fönster eller plats i rätt fönster....


Scrappat?? näääää inte haft rätta lusten men är på GOD väg att införskafa det jag behöver för framtidens album;) magen mådde vist bra enligt den blivande farmodern.


Har en del måsten på mig nu inför årsmöte. kom på en bra ide om att vi kunde ju scrappa i fotolokalen men ingen har nappat på det än.....måste ju ta ut en liten medlems avgift och kanske är det där det klämmer gratis är gott....hm. får avakta några dagar nån vecka o se om någon blir intresserad.... mer info finns på min scraphemsida ifall du blev nyfiken....klicka på scrapträff





Ett litet foto.....och en layout ide..på väg bort....påväg mot solen;)

ha det gott.....

1 kommentar:

  1. Jag älskar dina foton, du är grym på det!
    Kram

    SvaraRadera