01 januari 2007

Ring klocka ring....


heter det i dikten...MEN borde det inte vara SMÄLL smällare SMÄLL???

Jösses säger jag bara är folk gjorda av pengar eller?? som det har smällt inte bara vid 12 slaget utan några dagar....

Visst jag njuter av att titta och fota;) svårt men man lär sig väl tyvärr få övningsdagar om året..men med tanke på att det är andra året jag föröker mig på fyrverkerier får ajg vara nöjd med några av bilderna:D
Tyvärr njuter Hunden inte lika mycket fast han var enormt duktig men gå ut efter 12 slaget mot halv 1 var ingen höjdare...

nåja visar några bilder för er..och GOD FORTSÄTTNING på det NYA året



2 kommentarer:

  1. Va? Har det bara smällt några dagar hos er? Hos oss har de hållit på i flera veckor och fortsätter för glatta livet idag. Kvart över tolvslaget igår gick det inte att se 10 m längre fram av allt rök och det smällde så det var fullt dagsljus. Vad jag inte fattade var dem som började 23,15... Vilken tidszon är det?

    Gott nytt år!

    Vilka underbara foton du fått, jag tänkte fota men det blev inte av.

    Jag har en liten utmaning till dig i min blogg, om du hinner och har lust.

    SvaraRadera
  2. god fortsättning på det nya året. Fina bilder du tagit. själv blev det inga fyrverkeribilder eftersom stora sonen var rädd för smällarna och klamrade sig fast i mitt knä...

    SvaraRadera