04 januari 2007

Nu har....

Nu har julen dansat ut..ialla fall hemma hos mig.
Jag älskar Julen!men fyller år så nära och plockar bort dagarna innan det har jag gjort sen jag flyttade hemmifrån. kändes ofta som barn att det var nästan samma dag:S fast det är det ju inte bara veckodagen stämmer;)

På lördag blir det fullt hus med mor,far,morbror,lillebror + fästmö och så vi så klart
filuferar ut något gott att bjuda på....

Vädret är MÖRKT ahr inte riktigt vaknat på hela dagen i dag*suck* undrar så om det blir något snö täcke den här vintern eller fick vi så vi teg den förra vintern?
nee nu är det mat tajm men currytomatfisk o ris som Ungarna bara älskar:D

ha det gott

4 kommentarer:

  1. Här får julen vara kvar till tjugondag Knut!
    Curry- och tomattorsk låter smarrigt! Har du tid och lust får du gärna dela med dig av receptet!

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  2. Nä.. börjar tro att det inte blir någon vinter i år.. bara en enda lång höst =(

    SvaraRadera
  3. grattis med din födelsedag i dagarna...
    Vi städar bort julen redan nyårsafton. Vill inte börja året med en massa tomtar och en barrig gran... utan vi tar bort allt sånt (utom ljusstakarna) på nyårsafton och upp med lite nyårspynt istället. Så har det varit i alla år hemma hos min mormor och morfar så det håller jag på...

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen.
    Kram Bammie

    SvaraRadera