12 oktober 2006

Flyt=tur

Jag måste vara inne i något flyt just nu=)
Såg i går att jag vunnit en kärlekspaket tror jag det var på scraproom efter helgens cybergroup:weeeehooooo
I dag skulle jag besikta bilen ALLTID lika jobbigt*pust* men inte nått hitta han... som gav en ombesiktning ialla fall*jätte glad*

Jadu Ingela nu kan jag ju säga att jag vunnit nått mer än bara klädborsten på Kolmården för 100 år sen=)

filuferade ut en liten låda för snak till Halloween oxå...


ha det gott...det ska jag ha

2 kommentarer:

  1. Tredje gången gillti försöken att lämna en kommentar här:

    Asken är verkligen kanon-fin Ejris! En sån skulle man ha! Eller göra (fast jag har ingen mall).

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  2. Gratts till vinsten!
    Halloweenasken är verkligen superläcker!!

    Kram

    SvaraRadera