04 juli 2006

Semester

äntligen;) och i morgon hoppas vi på fortsatt fint bad!! väder:P hoppas få årets första dop då.....men bad kuka som man blivit på gamla!?=) dar så måste varmet vara fesjummet*skratt*
tyvärr vill jag inte ta med kameran utan den får ligga hemma hoppas det blir andra strand bilder annan dag.....



""Fillen plaskar i sin lilla pol för att svalka sig...."""


Kolla gärna in fotohemsidan mellan varven kanse dyker nått nytt upp där:) ja även här men inte lika ofta nu undersommaren ...säger hon som degar mest hela dagarna*asg*

ha det gott

3 kommentarer:

  1. Va? Har du inte tagit årets första dopp än? Och jag trodde att jag var en badkruka! Häromdagen badade jag t o m två gånger samma dag. Fast vi har ju insjö och badtemperaturen är ytterst behaglig efter den senaste tidens värme.

    Dina fotosidor är jättefina - jag kikar in med jämna mellanrum och beundrar dina kort.

    Kram från en som får vänta lite till på semestern

    SvaraRadera
  2. Det är dags att hoppa i det blå nu du... Jag har inte heller badat men jag sitter ju och trycker på kontoret och har några veckor här medan resten av familjen kan bada och roa sig...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vill med ha semester...men jag får vänta lite.
    Har besök av Wiro just nu & hon skämmer bort oss som bara den.
    Kaffet är klart & middagen står på bordet när vi kommer hem.
    Kan det bli bättre?
    Alla hälsar!
    Kram

    SvaraRadera