18 april 2006

Snurrig

febern har släppt lite av hostan oxåmen jag är super snurrig.
Jag har tappat lukt o smaklökar....jodå lukter känner ajg iof..som kaffe rena kräkmedlet*vad har hänt med mig??? gillar ju kaffe....
Allt smakar papper:S i olika foma av salt eller sött alla andra smaker är borta
Gubben började jobba i går inte mucket man orkar göra föra att sitta upp vinkla ögat för snabbt eller luta huvudet och värdens yrsel....
Har två dagara på pencilinet kvar sen är det nog jag som ringer läkaren igen så här kan man ju inte leva.....

jag som längtat så efter att fota in våren....tjosan vad det blev bra då*snyft*

nää mot kuddar o soffa igen....

7 kommentarer:

  1. Saknar dig och dina fina foton...

    SvaraRadera
  2. Här kommer styrkekramar uppifrån norr! Saknar dig också! Såg att du hade skrivit på MSN men det var nog Signe som hade ockuperat datorn då...

    SvaraRadera
  3. Stackare!!! Jag tror att det är en dunderkur penicilin du fått - jag känner igen det där med papperssmak och att bli illamående av vissa lukter :o(

    Krya på dig så att vi kan få se dina fina bilder snart igen. Det kommer att finnas tid när du blir frisk Ejris!

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  4. Hoppas verkligen du blir bra snart, låter som den är riktigt elak din lunginflamtion.
    Vi skickar massor krya på dig kramar här ifrån i alla fall.
    Från Maya, Chris, Em, Robin, Natti & Simon ;)

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du snart kryar på dig. Så vi får se härliga foton från dig igen.

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du snart mår mycket bättre!

    SvaraRadera
  7. Skönt att du är bättre Ejris! Saknar dig!

    *Kram*

    SvaraRadera