15 mars 2006

yeas


i dag kom mitt pris..nåja kom i går men fanns ingen tid att hämta det från posten.... är så nöjd o glad vilka roliga stora brads måste ju helt klart testas så fort jag får foton som passar försås.

Är hemskt petig när det gäller foton..inta vad som är på bilden kanske men ibland får jag en Idee om ett foto som sen ska bli en lo..men fotot är INTE taget än..snacka om att jag kanske tänkter i fel bana ..nåja resultat blir ju i regel bra fast man kan få vänta ett tag försås....

Klubben hade en av de öppna hus dagarna i går kväll. Synd så dök det inte upp så många med de som kom ack vad trevligt det var. Några mycket goda skratt och massa fota snacka presis som det ska vara:)
En kille hade med sig bilder på en Vitsippa..snacka om att man fick vårkännslor....och utanför snöade det:S är sååå trött på allt vitt nu...
Ha det gott......

3 kommentarer:

  1. Precis så kan jag också vara...får ideér om ett foto jag inte har. Det befäster bara att man verkligen håller på med en knäpp hobby ;)
    Kul att du blev glad för ditt pris!
    *kram*

    SvaraRadera
  2. Ååååå sicket fint pris!!!
    Jadu jag är likadan när det gäller foton och LO´s. Har letat länge nu efter papper som matchar Julias adidasdress (är man störd eller är man störd?!) och ÄNLIGEN hittade jag dem. Å så var ett slut *gråter floder och lägger mig på golvet och skriker som en treåring* Men vet du vad som är bra? Nu har jag anledning att lägga en order när de kommit in igen och man kan ju inte bara beställa ETT papper *trallar och visslar*

    *Kram*

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten Ejris!

    Jag kan vara precis likadan när det gäller stämpelmotiv som du och andra är vad gäller foton: jag kan få massor av bra idéer om hur jag kan använda stämplar jag ser men inte har. Så det är väl inte konstigt om samlingen ständigt ökar?!

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera