25 mars 2006

Taggad

eller utmanad..... du kanske är utamnad av mig;) glo längst ner....

Blev taggadav She devil…. Bäst o svara då)
1. Vad är klockan? 12,47
2. Ditt namn som det står på födelseattesten:Ann Margareta
3. Smeknamn: ejris
4. Piercings: mmm 5 st
5. Ögon färg:ehh..blågrön brun;)
6. Födelseplats: Danderyd
7. Favoritmat: surströmming;)
8. Ditt lyckligaste minne? När jag blev mamma
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nääää fast man kanske skulle prova;)
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? jupp
11. Varit med I en bilolycka? Ja det också….och inte bara en gång:S
12. Krutonger eller Bacon Bitar? Bacon
13. Favorit dag på veckan: lördagar
14. Favoritrestaurang: ehhh Lotsen Nyköpingshamn
15. Favoritblomma: älskar alla blommor….. Nattviol kanske;)
16. Favoritsport: ..hum… friidrott…på tv;)
18. Favoritglass: isglass
19. Vilken färg har din sovrumstapet? blommig
22. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet ? kugga…inte Jag inte
23. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? She devil;)
24. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? Har nog aldrig övertassat….
25. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Glor på en data skärm:S
26. När går du och lägger dig? Aldeles för sent…
27. Vem kommer att svara på denna taggning först? Ingen aning……Gunvor kanske;)
28. Vem av dem du skickat denna taggning till kommer inte att svara? Alla svara så klart;)
29. Senaste tv program: Jordan
30. Senaste person du gick ut och åt middag med? Min son
32. Vad lyssnar du på just nu? Ungarans tissel o tassel och en snarkande hund!
33. Vilken är din favoritfärg? Röd,,,eller svart,,eller blå….eller;)
34. Sjö, hav eller flod? Hav
35. Hur många tatueringar har du? inga
36. Klockslaget när du blev färdig med denna lista? 12,56
37. Har du någon gång kört slut på bensinen? nepp
38. Katter eller hundar? Hundar

Jag taggar Gunvor, Ida, Marie, Coma och Bammie;) ÅH ALLA andra som läser;)

2 kommentarer:

  1. Kul utmaning Ejris! Nu finns mitt svar på min blogg!

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  2. Hej du

    Kul det här taggade dig på min sida innan jag såg det här, vilken sida är det som gäller denna eller den andra??? så man vet vilken man skall lägga upp som länk.

    Ha en skön helg

    SvaraRadera