28 februari 2006

stökigt

så här ser mitt scrapp yta ut just nu:S



Som den värsta orkan dragit fram..fast pp´n är postad som ligger på bordet.den visat jag i morgon då posten kommit fram;)
Allt är framdraget..nästan ialla fall. så här ser det ut mellan varje pyssle stund för att bli lite mer städat..för några minuter typ...
Ska städa i kväll för att få lite ordning innan helgen begivenhet CyberGroup på scraproom ska bli så kul..hoppas ögat är lite bättre oxå. Gubben min tog ledigt för jag skulle får sitta i min lilla värd hela lördagen:)
ha det gott......

4 kommentarer:

  1. Jag tycker det ser underbart ut! En kreativ röra! Tänk att få rota runt bland en massa scrapsaker sådär!!!

    SvaraRadera
  2. Så ser det alltid ut också på mitt skrivbord. Jag tycker jag städar och städar men det blir aldrig rent på bordet. Men det är ju ett pysselbord så det får vara stökigt.

    Kramar Lotta

    SvaraRadera
  3. Ja det syns att du är produktiv ialla fall.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  4. visst är det fantastiskt att man överhuvudtaget hittar en tom yta att scrappa på till sist =)
    Det syns lång väga att kreativt arbete pågår i din vrå.

    SvaraRadera