17 februari 2006

Ny dag nya tankar

fick lite respons på mina tankar om galleri och kommentar.
Håller med Marie 100% när hon säger :Man ska inte vänta sig fler kommentarer än man ger. Nått att tänka på kanske;)

har fixat en räknare..hoppas den inte stannar av nu bara utan att nån oxå läser bloggen...även om det mest är för min egen skull o skriva lite....

på tal om komentarer...JÖSSES är nästan chockad vad kommentarer jag fått på min lilla toa tavla=)) så lycklig för det TACKAR ALLA en gång till för det.

Har farit runt i vanlig ordning på forum o gallerier och är så Imponerad och avundsjuk på Marie...Jenny sån doodlat så vackert...Vilken INSPERATION ni är tjejer*woow säger jag bara....


ha det gott igelkott
föresten..det snöar ute:(

1 kommentar:

  1. Hej vännen, Hoppas du har det bra!
    Här i Åhus snöar det ymmigt just nu! Precis kollat på Tjejkronorna :D som vann mot USA ... du kan tro vi vrålade här :)
    Önskar dig en härlig helg, här förbereder vi för lite kalas :)
    Kramar till hela familjen!
    //Maya

    SvaraRadera