08 februari 2006

Något sprider sig som en löpeld bland alla bloggar så fick även ajg min del i det....
Svårt var det dock ;) ovanor jag??? vågar man erkänna sina ovanor?

Fick en utmaning av Ida…..
Fråga är har jag dåliga vanor;)
Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar.
1 jag är väsk samlare! Älskar väskor har massor, har faktiskt sista åren insett att jag har får många .många kommer jag troligt vis aldrig att använda. Jag har väskor för aftonbruk..hur ofta är jag ute om aftonen? Jag har små väskor,.stora väskor jag har nån randig men ingen rutig (tror ajg) svarta väskor vita röda och blå, ryggsäckar (använder bara den för kameran)


2. Ligger o glor på tv i sängen! Istället för att sova på kvällen vilket resulterar i att jag är sop slut på förmiddagarna och MÅSTE få en lur i soffan när ungarna gått till skolan. Men frågan är ju hur ska man hinna glo lite på tv annars;)?


3. att jag INTE ger mig…vet jag att jag har rätt!! så ger jag mig aldrig… bra med intenet i såna här falloch uppslags böcker. Man slår upp det jag inte ger mig om i frågan o får ofta rätt. Har jag fel erkänner jag ju givitvis det :S mina föräldrar påstår att jag är envis som en get…… ja stämmer ju är ju stenbock;)


4. fruktansvärt dåligt sifferminne…..kan knappt telefon numret hem *rodnar* annars är minnet som en elefant så länge det inte rör sig om siffror ….


5.sitter för mycket vid datorn får lite nyttigheter gjort om det inte absolut måste göras;) får data abstinens om jag är borta några timmar :S, ändå tar jag datorn som ett redskap i skrivandet och stavning även om det blir massa fel ibland som jag ofta upptäcker försent men ändå dock upptäcker.

Hm finns nog ingen kvar som inte gjort denna*ler *så det få vara med det.
Ps.Har Du inte gjort den så är det bara att kopiera o lägga på din blogg förstås

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar