30 januari 2006

Ny dag ny blogg

Nydag o ny blogg! Har bloggat i nästan ett år på msn men med mycket strul.börjar tröttana på det provar här istället nackdelen att det är svårt*för en icke html kunnig att lägga in länkar mm som jag ändå vill ha med på sidan.Men med lite trix o tålamod fick ajg dit några av de alla som ajg faktiskt beöker dagligen:) mmm tillbringar nog alltför mycket tid vid datorn men det är en av avkopplingarna jag har. Datorn.kameran och scrappingen. Och vad gör det om hemmet förfaller för jag scrappar eller så;) Firar snart ett år som scrappare föresten...oj vad ajg ahr utvecklats massor. vill nästan inte alls visa upp det man gjorde i början men alla är vi barn ..just i början;) Trot jag hittat min stil nu även om man i fortsättningen utvecklas så stannar det kanske upp....det får ju tiden utvisa förstås. Jag arh dock ett stort dilemma både när jag bloggar och skriver är dyslektiker så stavfelen är många hoppas du ahr förståelse för det och kommer tillbka för att kika mellan varven.. // Ha det gott igelkott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar