30 januari 2006

fick några frågor.....

Några frågor jag fick av en vän

Fyra jobb jag haft:
1. Fritidsledare
2. Dagmamma
3. Kontorist
4. Florist
Finns fler jobb att välja på;)

Fyra platser jag bott på:
1. Järfälla /föddes där
2. Sprängsviken_Kramfors
3. Eskilstuna
4. Nyköping

Fyra tv-serier jag gillar att se på:
1. Desperate Housewieves
2. csi Miami-NY-Lasvegas
3. navy CIS
4.Let´s DanceFyra

platser jag varit på semester:
1. Öland
2. England Ramsgate
3. Treriks röset
4. Ådalen

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Notting Hill
2. Officer and a gentleman
3. Dirty dancing
4. alla Dinsey filmer’

Fyra websiter jag besöker dagligen:
1. scraproom
2. Scrapbutiken
3. papprika
4. Sandrasblogg

Fyra favoriträtter:
1. Kyckling med wok grönsaker
2. Entrecote med ung potatis o massa vitlök
3. gravad lax
4. surströmming;)

Fyra ställen du hellre skulle befinna dig just nu:
1. Nånstans där det är behagligt varmt
2. en CHA mässa vore ju inte fel
3. vid en scrapaffär i USA
4. på ett skönt SPA

Fyra personer som jag vill svarar på detta:
1. ida
2. SheDevil
3. Wiro
4. tror alla andra gjort den redan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar